Kiedy możemy pomóc?
sprzęt, który posiadasz uległ awarii
elementy wymienne uległy uszkodzeniu, chcesz otrzymać nowe
sprzęt działa prawidłowo, ale wymaga przeglądu
masz trudności z obsługą urządzenia
pojawił się błąd, wymagana jest aktywacja/ aktualizacja
Skorzystaj z formularzy np. w celu:
zgłoszenia awarii (zarówno sprzętowej, jak i programowej)
zlecenia przeglądu / badania technicznego
wsparcia przy przenoszeniu sprzętu czy ponownej instalacji oprogramowania(formularz awarii sprzętu)
wsparcia przy ponownym uruchamianiu sprzętu po okresie dłuższej nieaktywności (formularz awarii sprzętu)
osób poleciłoby serwis Skyfi swoim współpracownikom i znajomym
czas rozpoczęcia działań w celu rozwiązania problemu i naprawy urządzenia
awarii nie wymaga wizyty serwisanta
awarii zostaje usuniętych w czasie pierwszej wizyty serwisanta
Ile trwa reakcja na zgłoszenie serwisowe?
Zespół wsparcia obsługuje zgłoszenia w dni robocze od 08:30 do 15:30.
95% zgłoszeń wstępnie kwalifikujemy i przystępujemy do realizacji w 24h robocze.
Jak wygląda naprawa?
Oczywiście, dużo zależy od natury usterki, natomiast staramy się maksymalnie zdiagnozować problem zdalnie, przed kolejnymi, fizycznymi krokami.
Wierzymy, że czas spędzony na diagnozie, przyspiesza cały proces i skraca czas naprawy.
Po właściwej diagnozie, weryfikujemy, jakie działania należy podjąć, aby klient mógł jak najszybciej wrócić do użytkowania urządzenia.
Na czym polega przegląd techniczny/badanie urządzenia?
Lepiej wysyłać maila czy wypełnić formularz?
Gdzie znajdę numer seryjny?
Jakie urządzenia serwisujemy?